Wij van De Westkrant zijn dol op de horeca in West. Het doet ons dan ook pijn dat alle zaken op het moment zijn gesloten. En we vinden het bewonderenswaardig hoe ondernemers de draad weer oppakken en bezorg- en afhaalservices opzetten. Het is nauwelijks bij te houden wat voor geweldige initiatieven er zijn.
Onze culinair medewerker Patricia Jacob pikt de meest opvallende, lekkerste en leukste zaken eruit om te schrijven over hun fantastische take-out-menu’s en boodschappenservices. Ze heeft hierin een onafhankelijke rol. Bovendien zijn wij dol op haar en op de manier waarop zij schrijft.
Aandacht in De Westkrant
We kunnen ons voorstellen dat wanneer je een horecazaak hebt, je misschien denkt: waarom ik niet? Misschien kom je een keer aan de beurt, misschien ook niet. Wil je zeker zijn van aandacht in De Westkrant, neem initiatief en plaats zelf je stukje bij ons. Met je eigen foto’s en eigen verhaal. Dat kost € 150,- en voor dat gereduceerde tarief delen we je post ook op Facebook, Instagram en Twitter en in onze nieuwsbrief met 3500 abonnees.
Investeren in de buurt
Het mes snijdt dan aan twee kanten. Want misschien adverteer je al op Facebook en misschien werkt dat voor jou en jouw zaak. Maar als je wortels in de buurt hebt, waarom je advertentie-euro’s wegsluizen naar een big techbedrijf dat geen enkele binding heeft met Amsterdam-West? Waarom niet investeren in de omgeving waar je klanten wonen en in je eigenste buurtmedium? Zo blijven jullie en wij overeind in een sterke buurt waar we elkaar helpen.
Groter bereik
Het bereik van je stuk op de website van De Westkrant kun je trouwens ook zelf via Facebook en Instagram verder vergroten. Mail: mail@dewestkrant.nl Via deze link meer informatie over onze aanbieding voor adverteren voor locals.